REKLAMA
REKLAMA

Minutka stawia na sponsoring w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2010 08:52

Minutka stawia na sponsoring w telewizji

Mokate, producent popularnej linii herbat "Minutka" sponsoruje program "Jaka to melodia" w telewizyjnej Jedynce.

REKLAMA

"Minutka" czyli marka parasolowa dla m.in. "Minutek" owocowych, earl grey i herbat czarnych pojawia się na banerze sponsorskim w trakcie programu. Zestawy herbat "Minutka" wręczane są również uczestnikom programu. Udział Mokate w programie "Jaka to melodia" trwa od 1 do 18 kwietnia 2010.

Obecnie herbaty "Minutka" mają ponad 9% rynku pod względem ilościowym, a pod względem wartościowym około 4,5%. Minutka jest obecna w ponad 90% sklepów spożywczych w całej Polsce.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA