Monini Polska rozpoczyna kampanię telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2010 09:20

Monini Polska rozpoczyna kampanię telewizyjną

Wystartowała kampania telewizyjna marki Monini. 15 i 30 sekundowe spoty będą emitowane w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz kanałach grupy ATMEDIA.

Tegoroczna kampania telewizyjna została wsparta konkursem "Poznaj Źródło smaku", w którym do wygrania są 3 dwuosobowe wycieczki do Umbrii, źródła smaku Monini, oraz inne atrakcyjne akcesoria kuchenne. Akcja jest komunikowana w punktach sprzedaży: krawaty na produktach, ulotki, animacje i degustacje; oraz w prasie branżowej, handlowej i konsumenckiej. Spoty Monini będzie można oglądać przez okres niemalże dwóch miesięcy.
Za obsługę mediów dla Monini odpowiada OMD Media Direction, za koncept i organizację konkursu oraz materiały POS agencja Soul&Mind, obsługę stron internetowych oraz kampanię w internecie firma Accio!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane