REKLAMA
REKLAMA

Morliny promują dania gotowe w sieciach Makro i Real

Autor: dlahandlu.pl 25 sierpnia 2009 11:49

Agencja marketingu bezpośredniego DEM'a Promotion Polska zorganizowała akcję promocyjną dla lidera na rynku produktów mięsnych w Polsce - firmy Animex. Współpraca objęła produkty marki Morliny.

REKLAMA

Akcje degustacyjne objęły wybrane hale sieci Makro oraz Real i odbywają się odpowiednio w cyklach 3- oraz 2-dniowych. Specjalnie przeszkolone hostessy przygotowują na patelniach próbki degustacyjne. Klienci mogą zapoznać się z nowymi produktami z linii dań gotowych marki Morliny.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA