Na rynek trafia Redd's w nowych opakowaniach

Autor: dlahandlu.pl 1 lipca 2009 09:36

Limitowana seria puszek piwa Redd's trafi na rynek 1 lipca. Nowe opakowania trzech owocowych smaków Redd's zaprojektowały: Dorota Koziara - designerka z Mediolanu, Olga Nieścier - międzynarodowa projektantka mody oraz Olka Osadzińska - pop-artowa rysowniczka. Marka przygotowała również promocję „Kreacje Redd's".

Kaleidoscope to soczyście zielona puszka jabłkowego Redd's Apple, której nowy wzór stworzyła Dorota Koziara. Olga Nieścier zaprojektowała swoją wersję puszki Redd's Red, która zgodnie z jej malinowym smakiem zyskała nazwę Malindala. Z kolei Lemongirl to wyjątkowo kobieca kreacja cytrynowej puszki Redd's Sun, którą przygotowała Olka Osadzińska.

Limitowana edycja puszek otwiera jednocześnie konkurs dla konsumentów „Kreacje Redd's", który rusza z początkiem lipca. Na stronie www.kreacjeredds.pl konsumentki mogą znaleźć nie tylko opis całej akcji, jej zasad, nagrody, czy obejrzeć projekty artystek, ale także dzięki specjalnemu kreatorowi mają szansę stworzyć własny projekt.

Promocję „Kreacje Redd's" wspiera kampania w Internecie, telewizyjny spot promocyjny oraz materiały POS umieszczone w sklepach. Prowadzone są także działania media relations w Internecie, jak i w mediach lifestylowych, kobiecych, opiniotwórczych oraz handlowych.

Sugerowana cena detaliczna puszki 0,5 l piwa Redd's - 3,70 zł.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane