REKLAMA
REKLAMA

Nestea Green Tea reklamuje nowy smak

Autor: wirtualnemedia.pl 23 marca 2010 09:15

Pod hasłem „Orzeźwia na truskawkowo" rusza kampania reklamująca nowy wariant smakowy herbat mrożonych Nestea z porfolio Coca-Cola Poland.

REKLAMA

Kampania Nestea Green Tea - nowego wariantu smakowego herbat mrożonych Nestea - podkreśla, że napój ten zapewnia naturalne orzeźwienie i unikalne doznania smakowe. Przekaz pod hasłem „Orzeźwia na truskawkowo" informuje jednocześnie, że Nestea Green Tea zawiera ekstrakt zielonej herbaty i truskawki.

Akcja - skierowana przede wszystkim do młodych osób - jest prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze, obejmując również działania samplingowe.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA