Nestle powiększa format mleka NAN

Autor: epr.pl 2 lipca 2009 11:17

Od połowy czerwca oferta mleka Nestlé NAN 1, Nestlé NAN 2 i Nestlé NAN 3 poszerzyła się o większe formaty o pojemności 600 g.

Wprowadzenie nowych formatów mleka NAN jest wspierane kampanią telewizyjną dla marki NAN prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych oraz kampanią prasową w prasie dla rodziców oraz w magazynach kobiecych. Ponadto planowane są działania reklamowe prowadzone w Internecie (na stronach www.nestle.pl/dziecko oraz http://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/) oraz mailing bezpośredni.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11907

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane