REKLAMA
REKLAMA

Nestle reklamuje Kit Kat Senses

Autor: portalspożywczy.pl 20 października 2009 09:13

Od połowy października firma Nestlé wprowadza na rynek nowy batonik Kit Kat Senses. Produkt został stworzony z myślą o kobietach.

REKLAMA

Launch nowego batonika będzie wsparty największą w historii tej marki w Polsce kampanią reklamową. Wsparcie to będzie obejmowało działania prowadzone w największych stacjach telewizyjnych, outdoor oraz prasę kobiecą i branżową.
Kit Kat to największa marka Nestlé na świecie w kategorii słodyczy. W Polsce istnieje od 2003 roku i od tej pory należy do grona czołowych marek na rynku batonów czekoladowych.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA