Nestle reklamuje Kit Kat Senses

Autor: portalspożywczy.pl 20 października 2009 09:13

Od połowy października firma Nestlé wprowadza na rynek nowy batonik Kit Kat Senses. Produkt został stworzony z myślą o kobietach.


Launch nowego batonika będzie wsparty największą w historii tej marki w Polsce kampanią reklamową. Wsparcie to będzie obejmowało działania prowadzone w największych stacjach telewizyjnych, outdoor oraz prasę kobiecą i branżową.
Kit Kat to największa marka Nestlé na świecie w kategorii słodyczy. W Polsce istnieje od 2003 roku i od tej pory należy do grona czołowych marek na rynku batonów czekoladowych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane