REKLAMA
REKLAMA

Netto rusza z kampanią telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 5 października 2009 12:32

Nie tylko telewizyjne reklamy produktów, ale także konkurs plastyczny dla dzieci z nagrodą główną - wycieczką do Laponii dla czteroosobowej rodziny. Tak promuje się od 4 października duńska sieć handlowa Netto.

REKLAMA

Sieć, obecna w Polsce północnej oraz zachodniej od 1995 r., po raz pierwszy pokaże się w ogólnopolskiej telewizji. - W ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwijamy, chcemy stać się znani w całej Polsce. Uznaliśmy, że poprzez obecność reklamową w ogólnopolskiej telewizji, najszybciej i najskuteczniej dotrzemy do naszych obecnych i potencjalnych klientów - uważa dyrektor sieci Netto.

Celem rozpoczynającej się kampanii telewizyjnej jest budowa wizerunku marki Netto oraz promocja aktualnej oferty handlowej dostępnej w sklepach. Przekaz podkreśla cechy Netto - marki rodzinnej, solidnej i oszczędnej. Akcja przebiega pod hasłem „Netto. Więcej za mniej", towarzyszącym wszystkim działaniom komunikacyjnym marki. Kampania potrwa do grudnia i obejmie stacje TVP1, TVP2 i TVP Info.
Kampanię telewizyjną uzupełni trwający dwa tygodnie konkurs plastyczny dla dzieci na projekt kartki bożonarodzeniowej. Zostanie ogłoszony w gazetce z ofertą handlową Netto oraz na plakatach, rozwieszonych w sklepach.
Główna nagroda w konkursie to czterodniowa wycieczka do Laponii dla czterech osób. W programie przewidziano m.in. wizytę w wiosce Świętego Mikołaja.

Zwycięska praca (lub prace) zostanie wykorzystana do zaprojektowania kartki świątecznej, wysyłanej przez duńską sieć.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA