PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Netto rusza z kampanią telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 5 października 2009 12:32

Nie tylko telewizyjne reklamy produktów, ale także konkurs plastyczny dla dzieci z nagrodą główną - wycieczką do Laponii dla czteroosobowej rodziny. Tak promuje się od 4 października duńska sieć handlowa Netto.

Sieć, obecna w Polsce północnej oraz zachodniej od 1995 r., po raz pierwszy pokaże się w ogólnopolskiej telewizji. - W ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwijamy, chcemy stać się znani w całej Polsce. Uznaliśmy, że poprzez obecność reklamową w ogólnopolskiej telewizji, najszybciej i najskuteczniej dotrzemy do naszych obecnych i potencjalnych klientów - uważa dyrektor sieci Netto.

Celem rozpoczynającej się kampanii telewizyjnej jest budowa wizerunku marki Netto oraz promocja aktualnej oferty handlowej dostępnej w sklepach. Przekaz podkreśla cechy Netto - marki rodzinnej, solidnej i oszczędnej. Akcja przebiega pod hasłem „Netto. Więcej za mniej", towarzyszącym wszystkim działaniom komunikacyjnym marki. Kampania potrwa do grudnia i obejmie stacje TVP1, TVP2 i TVP Info.
Kampanię telewizyjną uzupełni trwający dwa tygodnie konkurs plastyczny dla dzieci na projekt kartki bożonarodzeniowej. Zostanie ogłoszony w gazetce z ofertą handlową Netto oraz na plakatach, rozwieszonych w sklepach.
Główna nagroda w konkursie to czterodniowa wycieczka do Laponii dla czterech osób. W programie przewidziano m.in. wizytę w wiosce Świętego Mikołaja.

Zwycięska praca (lub prace) zostanie wykorzystana do zaprojektowania kartki świątecznej, wysyłanej przez duńską sieć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11053

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane