Nietypowa kampania marki Domestos

Autor: pr 10 października 2013 14:33

Nietypowa kampania marki Domestos

Grupa Ströer realizuje niestandardową kampanię reklamową marki Domestos na ulicach największych polskich miast.

Od kilku dni na ulicach wybranych miast uwagę kierowców i przechodniów przyciągają oryginalne osiemnastometrowe tablice z wirującą kostką toaletową marki Domestos. Są one częścią kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt marki.

Ruchome tablice ulokowane są w sześciu głównych aglomeracjach, natomiast towarzyszące im tradycyjne nośniki typu premium, obejmują osiem miast.

- Za pomocą niestandardowych nośników chcieliśmy nie tylko przyciągnąć uwagę naszych konsumentów, ale też pokazać im realne działanie nowej kostki. Pierwsze reakcje rynku upewniają nas, że pomysł nietypowej kampanii okazał się strzałem w dziesiątkę - mówi Marta Ostrowska, Brand Manager marki Domestos.

Kampania wirujących kostek Domestos potrwa do końca października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane