Nowa kampania herbat Irving

Autor: portalspozywczy.pl 15 stycznia 2010 13:15

Rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa herbat Iring. Do końca lutego nowy spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach cyfrowych.

Grupą docelową kampanii są kobiety poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane