REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania sklepów Intermaché

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2009 10:32

15 września rusza kampania wizerunkowa Intermaché, która będzie promować nowe hasło sieci: tanio i świeżo.

REKLAMA

Od połowy września do końca roku reklama będzie emitowana m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN7, TVN24. W roli Muszkietera wystąpi Tomasz Borkowski - aktor teatralny. Kampania ma pokazać, że w Intermaché jest tanio, pieczywo wypiekane jest na miejscu, a wędliny są świeże, bo pochodzą z własnych wędzarni. Dodatkowo wybór produktów jest bardzo szeroki, a zakupy robi się wygodnie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA