Nowa kampania sklepów Intermaché

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2009 10:32

15 września rusza kampania wizerunkowa Intermaché, która będzie promować nowe hasło sieci: tanio i świeżo.

Od połowy września do końca roku reklama będzie emitowana m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN7, TVN24. W roli Muszkietera wystąpi Tomasz Borkowski - aktor teatralny. Kampania ma pokazać, że w Intermaché jest tanio, pieczywo wypiekane jest na miejscu, a wędliny są świeże, bo pochodzą z własnych wędzarni. Dodatkowo wybór produktów jest bardzo szeroki, a zakupy robi się wygodnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane