REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania telewizyjna marki El Sol

Autor: pr 18 grudnia 2012 09:50

17 grudnia na antenie kanałów należących do Grupy TVN TVN rozpocznie się najdłuższa i najintensywniejsza kampania sponsorska marki pod hasłem „El Ona. El On. El Sol". Działania mają na celu podkreślenie swobodnego, niezobowiązującego, przyjaznego i otwartego wizerunku marki, oferującej 5 win o łagodnym smaku z najciekawszych regionów winiarskich świata.

REKLAMA
Nowe filmy sponsorskie El Sol - jednej z najpopularniejszych marek win spokojnych w Polsce, emitowane będą w najlepiej dopasowanym do odbiorców czasie antenowym, docierając do ponad 6 mln obecnych i potencjalnych konsumentów wina. Przez 8 tygodni w okresie grudzień - luty, 4,8 mln osób z grupy docelowej, co najmniej 3 razy obejrzy nowy klip sponsorski, prezentujący słoneczne oblicze marki.

15 i 30 sek. spoty w humorystyczny sposób wykorzystują oryginalną formę narracji, której celem jest podkreślenie nowoczesnego i niezobowiązującego charakteru win El Sol. Fabuła utrzymana w ciepłym klimacie południowego słońca, przedstawia urokliwe widoki El morza i El dzikiej plaży, na której trwają przygotowania do nastrojowej kolacji. Para bohaterów nie może jednak zasiąść do stołu, ponieważ brakuje im najważniejszego elementu, będącego zwieńczeniem tej wyjątkowej chwili... Na szczęście sytuacje udaje się opanować, a dzięki pozytywnej energii win El Sol, El Ona i El On do końca zachowują optymizm i uśmiech!

Zaplanowane aktywności potrwają do 11 lutego i wspierane będą silną promocją produktów w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych materiałów POS utrzymanych w charakterystycznej, słonecznej stylistyce m.in. zawieszki na butelki, plakaty i specjalne standy.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA