Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec

Autor: epr.pl 7 lipca 2009 13:12

Pod hasłem „Latem prawie wszystko się zmienia" ruszyła kampania wizerunkowa marki Żywiec. Za przygotowanie koncepcji i kreację kampanii odpowiada agencja IQ Marketing, która zdobyła budżet w drodze przetargu.

Komunikacja kampanii obejmuje outdoor w największych miastach Polski i popularnych kurortach letnich oraz działania w Internecie. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży marki Żywiec w okresie letnim oraz budowanie wizerunku piwa Żywiec jako marki premium, która gwarantuje konsumentom niezmiennie najwyższą jakość i daje poczucie wyjątkowości. 

Idea kampanii polega na prezentacji zdarzeń, rzeczy lub zjawisk przyrody, które w naszym otoczeniu wciąż się zmieniają - niezmienne pozostaje tylko piwo Żywiec. Poza ogólnopolską kreacją outdoorową (lokalizacje premium), stworzone zostały projekty dopasowane do konkretnych regionów: Małopolska, Mazury, polskie morze.

W ramach kampanii internetowej powstała strona internetowa www.zywiec-latem.pl, która udostępnia narzędzia pozwalające na stworzenie własnego billboardu i przesłanie go znajomym. Wszystkie projekty umieszczane są w galerii na stronie. Dodatkowo na wybranych portalach pojawią się banery internetowe, na Onet.pl umieszczony zostanie widget.

Agencja IQ Marketing przygotowała kreację billboardów, kampanii internetowej oraz opakowań promocyjnych (5,7,9-cio packi), które pojawią się w sprzedaży w sierpniu. Za stronę internetową, banery i widget odpowiada AtomClick, dział interaktywny IQ Marketing.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane