PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Nowa kampania wizerunkowa piwa Strong

Autor: epr.pl 18 września 2009 13:26

Na początku września ruszyła wizerunkowa kampania marki Strong należącej do Grupy Żywiec. Motywem kampanii jest wprowadzenie nowego opakowania oraz podkreślenie dwusłodowości piwa Strong.

Działania reklamowe obejmują 10 największych polskich miast. Głównym nośnikiem kampanii są frontlighty o formacie 6x3m. Od połowy września w kampanii planowane są dodatkowo dwa niestandardowe działania. Pierwszy z nich to połyskująca złota folia w kształcie butelki, która pojawi się na wybranych tablicach reklamowych. Drugi to start kampanii z wykorzystaniem nośnika typu Mobile Sky Board o łącznej powierzchni ponad 360m2.

Kampania potrwa do 12 października. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane