REKLAMA
REKLAMA

Nowa kampania wizerunkowa piwa Strong

Autor: epr.pl 18 września 2009 13:26

Na początku września ruszyła wizerunkowa kampania marki Strong należącej do Grupy Żywiec. Motywem kampanii jest wprowadzenie nowego opakowania oraz podkreślenie dwusłodowości piwa Strong.

REKLAMA
Działania reklamowe obejmują 10 największych polskich miast. Głównym nośnikiem kampanii są frontlighty o formacie 6x3m. Od połowy września w kampanii planowane są dodatkowo dwa niestandardowe działania. Pierwszy z nich to połyskująca złota folia w kształcie butelki, która pojawi się na wybranych tablicach reklamowych. Drugi to start kampanii z wykorzystaniem nośnika typu Mobile Sky Board o łącznej powierzchni ponad 360m2.

Kampania potrwa do 12 października. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA