REKLAMA
REKLAMA

Nowa komunikacja marketingowa marki Prince Polo

Autor: pr 29 kwietnia 2009 13:54

W II poł. kwietnia ruszyła nowa kampania wafli Prince Polo, pod hasłem 'Co dobre, to z Prince Polo'. Jej celem jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych konsumentów, co będzie możliwe dzięki nadaniu Prince Polo zupełnie nowej dynamiki i spontaniczności.

REKLAMA

Kampania marki nawiązuje do pozytywnych emocji, które na co dzień towarzyszą młodym ludziom, takim jak miłość, radość czy przyjaźń. Celem, jaki przyświecał twórcom kampanii było pokazanie, iż Prince Polo to wafelek, który towarzyszy ludziom w najważniejszych chwilach - za każdym razem kiedy sięgamy po Prince Polo doświadczamy nie tylko jego wyjątkowego smaku, ale i jego wyjątkowej historii.

Spot reklamowy, inaugurujący nową strategię komunikacji marki wystartował 20 kwietnia 2009 roku. Reklama ukazuje splot sytuacji w których limiotwane Prince Polo może zastąpić słowa i wyrazić uczucia.

30-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz w wybranych kanałach sieci kablowych, a także w kinach Cinema City, Multikino i Helios.

Spot przygotowała Gruppa 66 Ogilvy, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Alert Media Communications.

Silnemu wsparciu w TV i kinach towarzyszyć będzie reklama na nośnikach zewnętrznych oraz materiały promocyjne w punktach sprzedaży.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA