PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Nowe logo i opakowania wyrobów marki Tymbark

Autor: portalspożywczy.pl 2 marca 2010 16:21

Nowe logo i opakowania wyrobów marki Tymbark

Nowe logo Tymbark trafi na wszystkie produkty tej marki w Polsce i rynkach na Europy Centralnej. Zmiana identyfikacji wizualnej Tymbark wykonana przez firmę projektową SiebertHead jest elementem nowej strategii marketingowej marki wdrażanej przez Grupę Maspex.

REKLAMA
Nowe logo marki Tymbark i opakowania soków, zaprojektowane w SiebertHead, trafiły na polski rynek z początkiem marca 2010 roku. Z opakowań wybijają się wielkie apetyczne owoce a design w całości ma nowoczesny wygląd. - Nowy design odpowiada skutecznie na odwieczny problem konsumenta tj. daje dużą łatwość rozróżniania wariantów na półce ale bez rozmycia wizerunku marki, którego z zasady boją się producenci - wyjaśnia Sławek Kluziak, dyrektor zarządzający SiebertHead.
Grupa Maspex Wadowice jest liderem na rynku producentów soków, nektarów i napojów w Polsce, w Czechach i na Słowacji, a także ich wiodącym producentem na Węgrzech, Litwie, w Rumunii i Bułgarii. Jest również największym producentem produktów instant w Europie Środkowo - Wschodniej (kawa cappuccino, kakao, zabielacze w proszku do kawy, herbatki rozpuszczalne), oraz liderem na rynku makaronów w Polsce oraz wiodącym producentem w Rumunii.
Obecnie w skład Grupy wchodzi dziesięć polskich i dwanaście zagranicznych spółek. Przychody ze sprzedaży w 2009 roku wyniosły 2,433 mln zł, co lokuje firmę w czołówce polskich producentów branży spożywczej.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14299

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA