Nowe opakowania dla Indykpolu

Autor: epr.pl 14 kwietnia 2009 12:04

Agencja SaltPepper Brand Design przygotowała koncepcję identyfikacji wizualnej dla dwóch marek Indykpolu - Poldrobu i Lubdrobu.

Agencja zaprojektowała również projekty opakowań dla obydwu marek. W przypadku marki Poldrob - bloku tostowego i mortadeli delikatesowej. 

Projekty etykiet produktowych marki Lubdrob zakładają duży packshot produktu na pierwszym planie i mocno wyeksponowany logotyp w lewym górnym rogu etykiety. Silna ekspozcja produktu występuje w projektach opakowań dla bloku tostowego i mortadeli delikatesowej marki Poldrob.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane