REKLAMA
REKLAMA

Nowe spoty Okocimia

Autor: wirtualnemedia.pl 10 czerwca 2009 10:40

W telewizji rusza wizerunkowy etap kampanii reklamowej piwa Okocim. Akcja przebiega pod hasłem "Przyjemność jest blisko".

REKLAMA

Wizerunkową odsłonę kampanii piwa Okocim łączy z jej poprzednim etapem kreacja oparta na atmosferze baru i postaci pianisty. W nowym spocie opowiada on historię mężczyzny, który podczas podróży po świecie czerpał przyjemności dużych i małych rzeczy, ale dopiero po powrocie w gronie przyjaciół odkrywa pełnię doznań: smak Okocimia.

Akcja pod hasłem "Przyjemność jest blisko" obejmuje zarówno w stacje ogólnopolskie (TVN, Polsat, TVN7, TV4), jak i tematyczne (TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA