Nowoczesne materiały POS promują Kubuś Scool

Autor: epr.pl 19 marca 2009 11:16

Nowoczesne materiały POS promują Kubuś Scool

W punktach sprzedaży prowadzona jest BTL-owa kampania wprowadzająca na rynek napój Kubuś Scool. Akcja obejmuje promocje konsumenckie i animacje sprzedaży.

W ramach BTL-owej kampanii wprowadzanego do sprzedaży napoju Kubuś Scool prowadzona jest promocja pod hasłem "Wyhacz swój clicklock". Akcja opiera się na mechanizmie buy&get: za zakup 3 produktów tej marki otrzymuje się zawieszkę do butelki, natomiast do sześciopaków dołączone zostały doorstopy, czyli tabliczki z różnymi hasłami do naklejenia na drzwi. Ponadto w ramach działań odbywają się animacje sprzedaży, w czasie których rodzice i dzieci są zachęcani do spróbowania napoju i wzięcia udziału w zabawie plastycznej.

Akcja jest prowadzona w wybranych sklepach i sieciach handlowych na terenie całej Polski. Kreację kampanii przygotowała agencja IQ Marketing, która również realizuje wszystkie działania promocyjne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane