REKLAMA
REKLAMA

Nowy smak wafli Horalky wspiera kampania

Autor: wirtualnemedia.pl 1 kwietnia 2010 09:45

Na outdoorze rusza kampania reklamująca nowy smak wafelków Horalky - orzech laskowy.

REKLAMA

Akcja jest utrzymana w podobnej stylistyce, co pierwsza kampania tej marki w naszym kraju prowadzona jesienią ubiegłego roku. Działania reklamowe są realizowane na outdoorze, obejmując nośniki typu billboard, billboard 6x3, citylight i miniboard w 152 miastach. Kreację kampanii zaplanowano na cały kwiecień.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA