REKLAMA
REKLAMA

Nowy wizerunek marki Monini reklamowany w telewizji i internecie

Autor: wirtualnemedia.pl 21 sierpnia 2012 09:34

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa oliwy z oliwek Monini. Akcję wspólnie z firmą Monini Polska przygotowała agencja LoboSystem.

REKLAMA

Kampania oliwy z oliwek Monini oprócz wzmocnienia wizerunku tej marki i jej sprzedaży ma na celu prezentację nowej ciemnozielonej butelki i etykiety produktów Monini. 

Kampania reklamowa - rozpoczęta 16 sierpnia, a zaplanowana do końca września - jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Kuchnia+, informacyjno-rozrywkowe kanały tematyczne) oraz internecie (działania w mediach społecznościowych i na blogach kulinarnych).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA