Oblicza owocowej radości w nowym spocie Haribo

Autor: Marketing przy kawie 24 lutego 2009 11:55

W drugim tygodniu lutego ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Haribo oparta na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie Oblicza radości. Film reklamowy zobaczyć można w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych. Kampanię wspierają działania prowadzone w prasie oraz Internecie.

30- sekundowy spot będzie można zobaczyć w TVP i Polsacie, w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych: ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play oraz FoxKids.

Emisji spotów telewizyjnych towarzyszą działania prowadzone w prasie i Internecie. Reklamy pojawią się również w prasie handlowej. Haribo otrzyma też wsparcie public relations w postaci informacji prasowych oraz konkursów w wybranych tytułach prasowych.

Koncepcję nowego spotu przygotowało studio Altea oraz studio produkcyjne ITC.ORG.PL, które odpowiada również za kreację filmu (Agnieszka Kowalska i Andrzej Wąsik), reżyserię (Andrzej Wąsik), grafikę (Andrzej Stereński) oraz zdjęcia (Damian Pietrasik). Ścieżkę dźwiękową przygotowało Studio Genetix. Wyboru mediów dokonał dom mediowy Media Group, natomiast za działania PR towarzyszące kampanii odpowiada agencja Effective Public Relations.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane