REKLAMA
REKLAMA

Odświeżenie linii kreatywnej marki BUONDI

Autor: epr.pl 2 kwietnia 2009 11:09

Nestle Polska S.A. zdecydowała się na odświeżenie linii kreatywnej jednej ze swoich marek - BUONDI.

REKLAMA

Do zadań Soul and Mind należało stworzenie i dopracowanie kreacji marki i przełożenie jej na linię materiałów POS. Prowadzone działa mają na celu budowę wizerunku marki BUONDI, jako wiodącej wśród kaw do espresso.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA