REKLAMA
REKLAMA

Okocim - kolejna odsłona kampanii

Autor: epr.pl 11 maja 2009 10:14

Ruszyła kolejna odsłona telewizyjnej kampanii wizerunkowej prowadzonej w tym roku przez markę Okocim z Carlsberg Polska. 15 - sekundowy spot pokazuje nową, charakterystyczną butelkę. Widoczna w spocie butelka Okocimia o ergonomicznym kształcie i grawerowanej powierzchni pokrytej połyskującymi w świetle kroplami wody, kusi, by poznać smak jej wnętrza.

REKLAMA

Spoty reklamowe Okocimia emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, m. in.: TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych, takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport , Discovery.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA