Okocim rozpoczyna kampanię Wszystko dla Przyjemności

Autor: dlahandlu.pl 29 marca 2010 13:05

Rusza najnowsza kampania wizerunkowa marki Okocim, z portfela Carlsberg Polska, pod hasłem „Okocim - Wszystko dla Przyjemności". Spot telewizyjny, utrzymany w konwencji filmowej, przenosi widza w klimat lat 20-ych XX wieku.

 Akcja spotu, nagranego w konwencji kryminalnej retro, rozgrywa się na miejskim placu, w pobliżu banku. Głównymi bohaterami filmowej opowieści są: strażnik banku, właśnie kończący służbę i oczywiście piwo Okocim. W spocie pojawia się też grupa, która chce wykorzystać fakt niewiarygodnej przyjemności czerpanej ze smaku piwa Okocim. Strażnik, wyraźnie zaintrygowany piwem Okocim, ulega pokusie i oddaje się przyjemności delektowania się jego smakiem. Siedząc przy barze w stylowym lokalu ze szklanką Okocimia zapomina o zgiełku miasta i ....nie zauważa wydarzeń, rozgrywających się po drugiej stronie ulicy. Puentą spotu jest hasło: „Okocim - Wszystko dla przyjemności".
45-sekundowy spot Okocimia będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich tj. TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, wszystkich programach Discovery Channel i Animal Planet, kanałach tematycznych Polsat Sport, TVP Sport, TVP Kultura oraz w stacjach pakietu At Media.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane