Okocim 'z przyjemnością' reklamuje się w telewizji

Autor: wirtualnemedia.pl 23 marca 2009 10:13

W telewizji startuje kampania reklamująca powrót na rynek piwa Okocim Premium Pils. Akcja pod hasłem "Okocim? Z przyjemnością!" podkreśla odświeżony wizerunek tej marki.

Ruszająca właśnie w telewizji kampania reklamowa Okocim Premium Pils buduje atmosferę przyjemności i odpoczynku od codziennego zgiełku związaną z tą marką. 30-sekundowy spot sugestywnie pokazuje barwę tego piwa oraz jego odświeżone opakowanie z grawerką, czemu towarzyszy rymowany tekst.

Akcji towarzyszy uruchomienie odświeżonej wersji serwisu internetowego www.okocim.pl, którą przygotowała agencja interaktywna Byss.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane