Okocim 'z przyjemnością' reklamuje się w telewizji

Autor: wirtualnemedia.pl 23 marca 2009 10:13

W telewizji startuje kampania reklamująca powrót na rynek piwa Okocim Premium Pils. Akcja pod hasłem "Okocim? Z przyjemnością!" podkreśla odświeżony wizerunek tej marki.

Ruszająca właśnie w telewizji kampania reklamowa Okocim Premium Pils buduje atmosferę przyjemności i odpoczynku od codziennego zgiełku związaną z tą marką. 30-sekundowy spot sugestywnie pokazuje barwę tego piwa oraz jego odświeżone opakowanie z grawerką, czemu towarzyszy rymowany tekst.

Akcji towarzyszy uruchomienie odświeżonej wersji serwisu internetowego www.okocim.pl, którą przygotowała agencja interaktywna Byss.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane