Oliwa Monini wsparta kampanią telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 27 lipca 2009 11:29

Kampania reklamowa potrwa 8 tygodni. 15- i 30-sekundowy spot wyświetlany będzie głównie w stacjach TVN, Polsat oraz kanałach grupy ATMedia od lipca do września. Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej edycji, która pozwoliła umocnić wizerunek Monini na rynku oliwy z oliwek extra vergine premium.

Monini Polska to polska spółka-córka producenta oliwy z oliwek extra vergine, octów winnych oraz innych przetworów założona w 2008 roku. Wcześniej obecna na polskim rynku przez dystrybutora, obecnie działa samodzielnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane