Orico startuje z nową kampanią reklamową

Autor: portalspożywczy.pl 26 października 2009 11:11

26 października wystartowała nowa, internetowa kampania reklamowa, promująca produkty marki Orico. Kampania będzie miała charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy.

Kampania ma na celu przybliżenie konsumentom produktów sojowych i sposobów ich wykorzystywania w codziennym odżywianiu. Ma także przełamać dotychczasowe negatywne opinie na temat wyrobów z soi i zaznaczyć, że różnią się one od innych produktów jedynie tym, że są zdrowsze.
Przekaz reklamowy ma dotrzeć do grupy docelowej za pośrednictwem Internetu. Spoty pojawią się w portalach: Wirtualna Polska, Onet czy Interia. Kampania obejmuje również strony poświęcone kuchni i gotowaniu, takie jak: Smaker.pl oraz podstrony: Kuchnia.o2 oraz WP.pl/sekcja kuchnia. Do użytkowników portalu Tlen.pl skierowane zostaną mailingi reklamowe informujące o produktach sojowych Orico. W ramach kampanii powstał również 30 sekundowy spot radiowy, który będzie emitowany na stronie internetowego radia Open.FM.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane