REKLAMA
REKLAMA

Palace Vodka zmienia wizerunek na ekskluzywny

Autor: epr.pl 28 maja 2009 12:58

Grupa CEDC zmienia wizerunek Palace Vodka. Nowa komunikacja marki opiera się na haśle "Czysty styl".

REKLAMA

Odświeżenie przez Grupę CEDC wizerunku Palace Vodka obejmuje przede wszystkim opakowania tej wódki. Dotychczasowy znak rozpoznawczy marki - masywna brama pałacu w Białymstoku - została uproszczona i przeniesiona na tył butelki, stanowiąc tło dla właściwego brandingu. Jednocześnie przez szklane powiększenie i rozmycie nabrała lekkości i prawie bajkowego charakteru. Z kolei w promocji wódki wykorzystywany jest layout z silną ręką trzymającą jej butelkę i hasłem "Czysty styl", co ma podkreślać ekskluzywny wizerunek brandu. Palace Vodka w odświeżonych butelkach o pojemności 0,5l i 0,7l trafia właśnie na rynek, co wspiera akcja promocyjna w punktach sprzedaży.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA