PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Palace Vodka zmienia wizerunek na ekskluzywny

Autor: epr.pl 28 maja 2009 12:58

Grupa CEDC zmienia wizerunek Palace Vodka. Nowa komunikacja marki opiera się na haśle "Czysty styl".

Odświeżenie przez Grupę CEDC wizerunku Palace Vodka obejmuje przede wszystkim opakowania tej wódki. Dotychczasowy znak rozpoznawczy marki - masywna brama pałacu w Białymstoku - została uproszczona i przeniesiona na tył butelki, stanowiąc tło dla właściwego brandingu. Jednocześnie przez szklane powiększenie i rozmycie nabrała lekkości i prawie bajkowego charakteru. Z kolei w promocji wódki wykorzystywany jest layout z silną ręką trzymającą jej butelkę i hasłem "Czysty styl", co ma podkreślać ekskluzywny wizerunek brandu. Palace Vodka w odświeżonych butelkach o pojemności 0,5l i 0,7l trafia właśnie na rynek, co wspiera akcja promocyjna w punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane