Palmolive podaje "przepis na apetyczną skórę"

Autor: wirtualnemedia.pl 7 kwietnia 2009 09:58

Pod hasłem "Przepis na apetyczną skórę" przebiega kampania reklamowa żeli pod prysznic Palmolive. Akcja jest prowadzona w hipermarketach.

Kampania reklamowa żeli pod prysznic Palmolive prowadzona jest pod hasłem "Przepis na apetyczną skórę" w formie 28-sekundowego spotu audio. Akcja, skierowana do kobiet w wieku od 25 do 45 lat, przebiega w 185 hipermarketach sieci Real, Carrefour i Tesco.

Kampania potrwa do 16 kwietnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane