Parfumico wypromuje nowe męskie kosmetyki

Autor: press.pl 4 września 2009 11:22

Parfumico, producent perfum dla kobiet Currara, wprowadza na rynek nową markę kosmetyków męskich Zeke. Za jej utworzenie odpowiada agencja reklamowa PZL.

Marka Zeke ma się kojarzyć z lotnictwem i przez to będzie osadzona w świecie męskich wartości.
Obejmuje wodę toaletową, płyn po goleniu, antyperspiranty dla mężczyzn w wieku 18-35 lat. Jest to marka masowa, pozycjonowana podobnie jak Adidas. Jej strategię i komunikacji przygotowała agencja PZL, która również zaproponowała nazwę i zaprojektowała opakowania.
Wejście na rynek nowej marki wesprze, przygotowana też przez PZL, kampania reklamowa, głównie w prasie i radiu.
W najbliższy czwartek odbędzie się pokaz kolekcji Zeke na wiosnę i lato 2010 roku, przygotowanej przez Tomasza Ossolińskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane