REKLAMA
REKLAMA

Paryżanki odświeżają wizerunek

Autor: portalspozywczy.pl 1 kwietnia 2009 13:25

Z nadejściem wiosny Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka" postanowiły odświeżyć wizerunek swojej kluczowej marki - Paryżanek.

REKLAMA

Nowy design opakowania oraz odświeżone logo Paryżanek - takie zmiany wizerunkowe objęły markę znanych parówek.
Na opakowaniu znajduje się hasło: "Kocham ten smak". Paryżanki dostępne są w opakowaniu typu flow pack.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA