PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Pasuje do obiadu - kampania Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Autor: epr.pl 12 maja 2009 11:54

W maju ruszyła najnowsza kampania marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk promująca nowe okazje konsumpcji. Działania, które oparte zostały na idei „pasuje do obiadu", obejmują m. in. kampanię telewizyjną i prasową, komunikację PR oraz aktywności konsumenckie w Internecie i w punktach sprzedaży.

- „Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że wybierając napój do posiłku, większość konsumentów - 53% - zwraca uwagę na smak. Produkty Żywiec Zdrój Smako-Łyk, które w 100% bazują na wodzie źródlanej Żywiec Zdrój z dodatkiem smaku, stanowią alternatywę do wysokokalorycznych napojów - mówi Magdalena Kosińska, Senior Brand Manager marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk.

Prowadzone w ramach kampanii działania ATL oraz BTL wykorzystują motyw puzzla jako logotyp akcji, który to symbolizuje idealne dopasowanie produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk do posiłków. Na potrzeby kampanii przygotowana została strona internetowa http://www.pasujedoobiadu.pl/, gdzie poza konkursem, na konsumentów czekają przepisy na idealnie skomponowane dania z wykorzystaniem produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Spot reklamowy emitowany jest od 4 maja i pojawi się w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. W maju i w czerwcu program wspierany będzie dodatkowo reklamą prasową w lifestyle'owych czasopismach oraz poprzez szerokozasięgową kampanią internetową.

Działania PR prowadzone od kwietnia 2009 mają na celu wzmocnienie obecności marki w mediach w okresie wiosenno-letnim. Aktywności o charakterze lifestyle'owym obejmują komunikację z mediami, w tym organizację spotkania mediowego, oraz współpracę z ekspertem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane