Pepsi Max odświeża wizerunek w telewizji

Autor: Wirtualnemedia.pl 23 lutego 2009 13:54

W telewizji startuje kampania reklamująca odświeżony wizerunek Pepsi Max. Akcja ma za zadanie podkreślić dobry smak tego napoju i związane z nim pozytywne emocje.

Reklamowany w telewizji wizerunek Pepsi Max opiera się na odświeżonym logo, w którym powiększono słowo "Max" i napis "bez cukru".

- Utrzymana w żartobliwym tonie reklama, tak jak cała komunikacja ATL, mają podkreślać, że Pepsi Max jest najbardziej smaczną i cool marką w swoim segmencie - argumentuje Bartłomiej Szmaj, marketing manager napojów gazowanych w Pepsi Cola.

Akcja reklamowa od 16 lutego prowadzona jest w TVN, Polsacie, TV4, TVN7, MTV i Vivie. Koncepcją kreatywną kampanii, którą zaplanowano na kilka tygodni, i produkcją spotu zajęła się agencja BBDO, natomiast kontakty z mediami prowadzi agencja Feedback/Hill&Knowlton.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane