Piast Niepasteryzowany jest reklamowany na Dolnym Śląsku

Autor: Dlahandlu.pl 12 kwietnia 2010 10:06

Rusza kampania reklamowa piwa Piast Niepasteryzowane. Akcja trwa pod hasłem „Wypełnione świeżością".

Startująca właśnie kampania reklamowa piwa Piasta Niepasteryzowanego podkreśla jego wyjątkowy smak. Akcja pod hasłem „Wypełnione świeżością" wspiera wprowadzenie tej limitowanej edycji do sprzedaży, drugi rok z rzędu w okresie wiosenno-letnim.
Działania reklamowe Piasta Niepasteryzowanego obejmują materiały POS w punktach sprzedaży na Dolnym Śląsku. Akcję przygotowała agencja reklamowa S4.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane