PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Pionierskie połączenie OOH i mobile w nowej kampanii Monte

Autor: pr 5 listopada 2013 09:18

Pionierskie połączenie OOH i mobile w nowej kampanii Monte

Firma Zott rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek dwa nowe produkty: Monte Crunchy i Monte Cherry. Działania reklamowe obejmują TV, internet oraz nowatorskie połączenie outdooru i mobile. Za ich planowanie i realizację odpowiadają dom mediowy Carat i agencje Hypermedia Isobar oraz Posterscope.

Oba produkty sprzedawane są w dwukomorowych opakowaniach zawierających dodatki: Monte Cherry sos wiśniowy, a Monte Crunchy płatki musli. Działania komunikacyjne uwzględniają fakt, że nowości Zotta skierowane są do konsumentów z wyższej kategorii wiekowej niż dotychczasowe produkty. Kampania obejmuje spoty reklamowe, których bohaterem jest Bartosz Kurek, członek reprezentacji Polski w siatkówce. Spoty emitowane są w TV oraz internecie. Ponadto kampania obejmuje pionierskie połączenie OOH i mobile, z zastosowaniem technologii NFC.

Na nośnikach typu citylight w 8 największych miastach Polski obecne są kreacje aktywizujące odbiorców. Po zbliżeniu smartfonu do chipu NFC umieszczonego na citylighcie odbiorca kierowany jest do strony mobilnej, gdzie może oddać głos na ulubiony smak nowego Monte i wziąć udział w konkursie. Serwis mobilny stworzony został zgodnie z koncepcją responsive web design, dzięki czemu dostępny jest na urządzeniach różnych producentów - zarówno smartfonach, jak i tabletach.
- Upowszechnianie się internetu w komórkach daje zupełnie nowe możliwości wykorzystania mediów out-of-home. Postanowiliśmy wykorzystać je jako „bramy" do wirtualnego świata, w którym konsumenci wchodzą w angażującą interakcję z naszą marką - mówi Ireneusz Kierpiec, Dyrektor Handlowy Zott Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane