REKLAMA
REKLAMA

Plusssz Active chce trafić do studentów

Autor: press.pl 8 maja 2009 09:56

Agencja Paralotna przygotowała kampanię dla marki Plusssz Active firmy Polski Lek SA. Celem działań prowadzonych pod hasłem "Wiedza Lekkostrawna" jest przekonanie studentów, że suplement diety Plusssz Active wspomaga przyswajanie wiedzy.

REKLAMA
Kampania, która startuje dziś, obejmuje prasę (dwa layouty "Matematyka" i "Biologia"), radio i plakaty na wyższych uczelniach. Potrwa do czerwca.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA