Plusssz Active reklamowany na uczelniach

Autor: dla handlu.pl 19 maja 2009 11:56

Pod hasłem „Wiedza lekkostrawna" Polski Lek należący do grupy Maspex, prowadzi ogólnopolską akcję promocyjną marki Plusssz Active, preparatu witaminowego w tabletkach musujących.

Polski Lek S.A. zdecydował się na reklamę w segmencie edukacyjnym uznając, że dotarcie do studentów w miejscu, w którym spędzają dużo czasu i co najważniejsze nie są zasypywani innymi komunikatami jest bardzo ważne.

Bulletin board zlokalizowane są na terenie państwowych oraz prywatnych uczelni wyższych. Kreacje uzmysławiają młodym Polakom jak skutecznym sposobem na „łykanie wiedzy" jest Plusssz Active. Akcja potrwa do połowy do czerwca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane