Po przerwie piwo Łomża znowu w telewizji

Autor: press.pl 22 kwietnia 2009 10:10

Do maja potrwa obecna kampania piwa Łomża, marki należącej do Royal Unibrew Polska.

Kampania rozpoczęła się kilkanaście dni temu od teaserów. Po tej fazie prowadzonej na nośnikach zewnętrznych (chodzi m.in. o reklamy z hasłem "Możliwe, że nie jest to największy browar"), nastąpiło rozwiązanie kampanii. Do dotychczasowych haseł dodano nowe stwierdzenia, na przykład "Ale na pewno zachwyci smakoszy". Ruszyła też emisja trzech 10-sekundowych spotów w głównych ogólnopolskich stacjach oraz kanałach tematycznych. W maju te działania zostaną wzmocnione kolejnymi nowymi pomysłami reklam na nośniki reklamy zewnętrznej, umiejscowionymi jak dotychczas w Warszawie i w północno-wschodnich rejonach Polski.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane