Podravka reklamuje swoje produkty pomidorowe

Autor: Wirtualnemedia.pl 23 lutego 2009 13:50

Podravka prowadzi skierowaną do kobiet kampanię swoich produktów pomidorowych. Reklamy zamieszczane w prasie i internecie zawierają przepisy na dania z tych warzyw - podaje portal Wuirtualnemedia.pl.

Kampania reklamowa, którą Podravka prowadzi pod hasłem "Pomidory dojrzałe w słońcu Południa", zachęca odbiorców do wykorzystania w kuchni produktów z tych warzyw innych niże koncentraty.

Trwająca od początku lutego akcja obejmuje prasę kobiecą, zdrowotną i kulinarną, działy kulinarne portali Onet.pl i Gazeta.pl oraz serwisy o zdrowiu, urodzie, rodzinie i gotowaniu zgrupowane w pakiecie "Ona na obcasach".

Kreację kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące - przygotowała agencja reklamowa Graf, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane