POS Media Poland promuje Velvet w Realu i Tesco

Autor: wirtualnemedia.pl 4 maja 2009 11:18

Firma POS Media Poland prowadzi w hipermarketach Real i Tesco kampanię promocyjną ręczników papierowych Velvet. Nośnikami akcji są naklejki z uśmiechniętymi słonikami.

Kampania promocyjna ręczników papierowych Velvet w hipermarketach Real i Tesco ma charakter emocjonalny, opierając się kreacji przedstawiającej uśmiechniętego słonika. Akcja obejmuje naklejki, z których główna znajduje się w miejscu ekspozycji artykułów tej marki, a pozostałe - w kształcie kropli wody - do niego prowadzą. Działania promują rozszerzone portfolio Velvet, do którego wprowadzono m.in. ręcznik umożliwiający dzięki częstszej perforacji jego oszczędniejsze użytkowanie.

Akcja, prowadzona przez firmę POS Media Poland, potrwa do połowy maja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane