REKLAMA
REKLAMA

Powerade jako napój piłkarzy promowany w internecie

Autor: wirtualnemedia.pl 1 kwietnia 2010 09:48

Powerade został ogłoszony oficjalnym napojem piłkarzy podczas tegorocznych mistrzostw świata w RPA. Marka oprze na tym działania reklamowe skierowane do kibiców.

REKLAMA

Logo imprezy i informacja o statusie marki będą wykorzystywane w różnych kanałach komunikacji marketingowej prowadzonej pod hasłem „Keep Playing". Ponadto działania promujące Powerade w związku z mistrzostwami rozpoczęły się w internecie. W serwisie YouTube umieszczono interaktywny film pokazujący „niekończącą się grę w piłkę", w którym użytkownicy mogą klikać w poszczególne elementy, by zagłębić się w ludzki organizm i sprawdzić, co dzieje się w ciele i umyśle zawodników. W Polsce reklama ograniczy się do działań w internecie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA