Prince Polo reklamuje się w telewizji

Autor: wirtualnemedia.pl 21 kwietnia 2009 10:15

W telewizji, kinach i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Prince Polo. Akcja przebiaga pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo".

Startująca właśnie kampania reklamowa Prince Polo pokazuje, jak wafelki tej marki zastępują młodym ludziom słowa w chwilach związanych z pozytywnymi emocjami, takimi jak miłość, przyjaźń i wolność. Akcja ma na celu odświeżenie wizerunku tego brandu i zwiększenie jego atrakcyjności w oczach młodych konsumentów.

Działania reklamowe pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo" od 20 kwietnia są prowadzone w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wybrane kanały sieci kablowych), kinach (Cinema City, Multikino, Helios), na nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane