Procter&Gamble promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco

Autor: wirtualnemedia.pl 15 kwietnia 2009 09:52

Procter&Gamble prowadzi w sklepach Tesco dziewiątą edycję akcji "Sekrety Pielęgnacji" promującej produkty kosmetyczne tego koncernu. W ramach działań rozpowszechniany jest bezpłatny poradnik o urodzie.

Głównymi nośnikami promocji "Sekrety Pielęgnacji" są bezpłatny poradnik o urodzie, którego objętość wzrosła do 40 stron, serwis internetowy sekretypielegnacji.pl oraz materiały POS. W akcji, po raz dziewiąty prowadzonej przez Procter&Gamble w 54 hipermarketach Tesco, promowane są marki Olay, Wella, Pantene, Head & Shoulders, Always i Lenor.
Partnerami przedsięwzięcia są miesięcznik "Claudia" oraz serwis www.kobieta.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane