Punkty promocyjne na opakowaniach Ferrero

Autor: epr.pl 4 maja 2009 11:15

20 kwietnia ruszyła nowa promocja i loteria Ferrero pod nazwą „Formuła Hero", której kreację przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited. Zbierając punkty z promocyjnych opakowań konsumenci mają szansę wygrać nagrody związane z Robertem Kubicą oraz wyjazd na wyścig Grand Prix Włoch.

Nowa promocja Ferrero obejmuje produkty Kinder, Tic Tac i Nutella. Punkty z promocyjnych opakowań wymieniane są na oryginalne, ciężko dostępne na polskim rynku nagrody związane z teamem Roberta Kubicy m.in. koszulki, czapki, modele bolidu Formuly 1. Dodatkowo do wygrania jest 5 dwuosobowych wycieczek na Grand Prix Włoch na torze Monza w towarzystwie Artura Kubicy. Akcja potrwa do 30 czerwca i będzie bazowała na materiałach POS i reklamach w telewizji, powstała też strona internetowa. Szczegóły promocji znajdują się na opakowaniach oznaczonych logiem FORMUŁA HERO.

Agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała cały mechanizm promocji począwszy od projektu opakowań promocyjnych, materiałów POS, spotu w telewizji po stronę internetową.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane