PYSIO nie cukrzy

Autor: epr.pl 19 marca 2009 10:20

W sieci ruszyła kampania reklamowa wspierająca Pysia bez dodatku cukru (Agros Nova). Reklama mówiąca, że wszystkie smaki Pysia bez wyjątku nie zawierają dodatku cukru i są bezpieczne dla dzieci, będzie silnie obecna w Internecie.

Kampania osadzona jest w bajkowych realiach. Do Pysiogrodu ciągnie armia złego von Cukra. Jednak Pysio i jego przyjaciele dzielnie stawiają opór najeźdźcy. Nieustraszony Pysio przekonany, że dla smaku najlepsze są owoce, odpowiada von Cukrowi: Dziękuję, ja nie cukrzę! W tym słodkim pojedynku zwycięstwo odnosi nasz bohater i dzieci, rzucając w von Cukra owocami.

Kampania realizuje cele wizerunkowe i produktowe. Kampania prowadzona jest za pośrednictwem najpopularniejszych kobiecych i dziecięcych portali, komunikatorów oraz wyszukiwarek. Dodatkowo, ponad kilkaset tysięcy kobiet otrzyma informację o Pysiu mailowo, a dzieci tą sama drogą zostaną zaproszone do zabawy z Pysiem na www.pysio.pl i obejrzenia spotu.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane