Rada Reklamy przyjrzy się kampanii Burn

Autor: wirtualnemedia.pl 3 kwietnia 2009 13:26

Rada Reklamy przyjrzy się kampanii Burn

Rada Reklamy wszczęła postępowanie w sprawie najnowszej kampanii napoju Burn. W jej ramach w mediach pojawiły się informacje o fikcyjnej chorobie 'Nagłej Reakcji Usypiania Bezwarunkowego' (NRUB).

Decyzja Rady jest podyktowana skargami konsumentów. Przedstawiciele organu do czasu zakończenia postępowania nie komentują sprawy, ani nie ujawniają zarzutów stawianych kreacji. Na internetowych forach kampania była krytykowana głównie za dezinformowanie odbiorców oraz wzbudzanie społecznego niepokoju.

Od 30 marca trwa drugi etap kampanii, w którym koncern prezentuje "antidotum" na tajemnicze schorzenie - napój Burn. Jej grupą docelową są osoby w wieku 19-29 lat, mieszkające w dużych miastach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane