REKLAMA
REKLAMA

Rama wypromuje się wśród matek

Autor: epr.pl 27 maja 2009 09:57

Agencja Multi Communications wygrała przetarg na działania Public Relations dotyczące drugiego etapu kampanii edukacyjnej „Codziennie Rama, codziennie rośnij". Celem kampanii jest edukacja w zakresie tłuszczów.

REKLAMA

- "Komunikacja skierowana jest głównie do matek, szczególnie pod kątem wyjaśnienia zasad spożywania przez dzieci margaryny, wokół której narosło wiele mitów i błędnych przekonań. - mówi Dorota Bieniek-Kaska, account director w agencji Multi Communications.

  • jarton 2009-05-29 14:41:11

    ,,margaryny, wokół której narosło wiele mitów i błędnych przekonań"

    Nikt mnie nie przekona , ze coś z utwardzaczami i innymi E jest zdrowsze od prawdziwego masła spożywanego w rozsądnej ilości.Moje dzieci od urodzenia jadły w domu tylko masło (margarynę być może będąc u znajomych,ale sporadycznie)i nigdy nie chorowały ,mają bardzo dobre wyniki badan(robionych okresowo w szkole ) , co więcej są jednymi z najwyższych i silnie zbudowanych wśród dzieci w swoim przedziale wiekowym.Niestety margaryna zawsze będzie,, prawie jak masło ", a prawie czyni wielka różnicę.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA