Real promuje "WielkaMoc przyjemności"

Autor: wirtualnemedia.pl 3 kwietnia 2009 10:26

Pod hasłem "WielkaMoc przyjemności" prowadzona jest świąteczna kampania reklamowa sieci Real. Akcja obejmuje telewizję, internet, outdoor i materiały POS.

Trwająca od 18 marca kampania reklamowa pod hasłem "WielkaMoc przyjemności" zachęca do robienia przedświątecznych zakupów w sieci Real. Przekaz akcji ma za zadanie promować specjalne oferty wprowadzone w tych sklepach oraz budować ich wizerunek jako miejsc, w których kupowanie sprawia radość.

Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. mailingi), sieci Real (materiały POS, katalogi) oraz na nośnikach outdoorowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane