Reklama wody Cisowianka z Moniką Belluci nieetyczna

Autor: press.pl 31 października 2013 10:09

Komisja Etyki Reklamy uznała, że telewizyjna reklama wody Cisowianka Perlage (Polskie Zdroje) z udziałem włoskiej aktorki Moniki Bellucci jest dla Polaków niezrozumiała, bo występujące w spocie osoby mówią w obcym języku - podaje press.pl.

Spot promujący Cisowiankę Perlage nakręcony został we włoskim Portofino. W słoneczny dzień Bellucci zamawia w restauracji wodę, rozmawiając z kelnerem po francusku, w tle słychać włoską piosenkę. Całość zamyka również włoskie hasło "Cisowianka Perlage - Aqua polacca di qualita superiore". Autor skargi na tę reklamę uważa, że łamie ona ustawę o ochronie języka polskiego - informuje press.pl.

Zespół orzekający KER uznał jednak, że przekaz reklamy Cisowianki może być niejasny, co nie jest zgodne z Kodeksem etyki reklamy. Zdaniem KER w spotach reklamowych należy wprowadzić zmiany - opis na końcu spotu w języku polskim.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane